ISO/IEC 20000-2:2019

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٩ أغسطس ٢٠١٩

Information technology — Service management — Part 2: Guidance on the application of service management systems

ملفات الوثيقة ISO/IEC 20000-2:2019

الإنجليزية 70 صفحات
الإصدار الحالي
93.76 OMR

مجال الوثيقة ISO/IEC 20000-2:2019

This document provides guidance on the application of a service management system (SMS) based on ISO/IEC 20000-1. It provides examples and recommendations to enable organizations to interpret and apply ISO/IEC 20000-1, including references to other parts of ISO/IEC 20000 and other relevant standards.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

OS 1657:2025
 
مواصفة قياسية عمانية
الصاروج العماني
OS 1654:2025
 
مواصفة قياسية عمانية
مستحضرات التجميل -معجون الحنا للزينة
OS 1658:2025:2025
 
مواصفة قياسية عمانية
أكياس القمامة المستخدمة لمرة واحدة
ISO 7718-2:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Aircraft — Passenger doors interface requirements for connection of passenger boarding bridge or passenger transfer vehicle — Part 2: Upper deck doors