ISO/IEC 20000-2:2019
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
١٩ أغسطس ٢٠١٩
Information technology — Service management — Part 2: Guidance on the application of service management systems
ملفات الوثيقة ISO/IEC 20000-2:2019
الإنجليزية
70 صفحات
الإصدار الحالي
93.76 OMR
مجال الوثيقة ISO/IEC 20000-2:2019
This document provides guidance on the application of a service management system (SMS) based on ISO/IEC 20000-1. It provides examples and recommendations to enable organizations to interpret and apply ISO/IEC 20000-1, including references to other parts of ISO/IEC 20000 and other relevant standards.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
OS 1657:2025
مواصفة قياسية عمانية
الصاروج العماني

OS 1654:2025
مواصفة قياسية عمانية
مستحضرات التجميل -معجون الحنا للزينة

OS 1658:2025:2025
مواصفة قياسية عمانية
أكياس القمامة المستخدمة لمرة واحدة

ISO 7718-2:2025
مواصفة قياسية دولية
Aircraft — Passenger doors interface requirements for connection of passenger boarding bridge or passenger transfer vehicle — Part 2: Upper deck doors
