ISO 20252:2019
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
١١ فبراير ٢٠١٩
Market, opinion and social research, including insights and data analytics — Vocabulary and service requirements
ملفات الوثيقة ISO 20252:2019
الإنجليزية
66 صفحات
الإصدار الحالي
93.63 OMR
مجال الوثيقة ISO 20252:2019
This document establishes terms, definitions and service requirements for service providers conducting market, opinion and social research, including insights and data analytics (hereinafter referred to as "service providers").
Non-market research activities, such as direct marketing, are outside the scope of this document.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
OS 1657:2025
مواصفة قياسية عمانية
الصاروج العماني

OS 1654:2025
مواصفة قياسية عمانية
مستحضرات التجميل -معجون الحنا للزينة

OS 1658:2025:2025
مواصفة قياسية عمانية
أكياس القمامة المستخدمة لمرة واحدة

ISO 7718-2:2025
مواصفة قياسية دولية
Aircraft — Passenger doors interface requirements for connection of passenger boarding bridge or passenger transfer vehicle — Part 2: Upper deck doors
