ISO 20252:2019

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١١ فبراير ٢٠١٩

Market, opinion and social research, including insights and data analytics — Vocabulary and service requirements

ملفات الوثيقة ISO 20252:2019

الإنجليزية 66 صفحات
الإصدار الحالي
95.36 OMR

مجال الوثيقة ISO 20252:2019

This document establishes terms, definitions and service requirements for service providers conducting market, opinion and social research, including insights and data analytics (hereinafter referred to as "service providers").

Non-market research activities, such as direct marketing, are outside the scope of this document.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 13909-8:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Coal and coke — Mechanical sampling — Part 8: Methods of testing for bias
ISO/IEC 16466:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — 3D printing and scanning — Assessment methods of 3D scanned data use in 3D printing
ISO 18960:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Security controls and implementation for third party payment service providers — Guidance and requirements
ISO 5684:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Adhesives — Floor covering adhesives and products for flooring installation — Assessment and classification of low volatile organic compound (VOC) products