ISO 10668:2010

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٣ أغسطس ٢٠١٠

Brand valuation — Requirements for monetary brand valuation

ملفات الوثيقة ISO 10668:2010

الإنجليزية 11 صفحات
الإصدار الحالي
31.34 OMR

مجال الوثيقة ISO 10668:2010

ISO 10668:2010 specifies requirements for procedures and methods of monetary brand value measurement.

ISO 10668:2010 specifies a framework for brand valuation, including objectives, bases of valuation, approaches to valuation, methods of valuation and sourcing of quality data and assumptions. It also specifies methods for reporting the results of such valuation.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 3095:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Railway applications — Acoustics — Measurement of noise emitted by railbound vehicles
ISO 16681:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Ships and marine technology — Pilot transfer arrangements — Ship hull securing equipment
ISO 10280:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Steel and iron — Determination of titanium content — Diantipyrylmethane spectrophotometric method
ISO 37009:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Conflict of interest in organizations — Guidance