ISO 10668:2010

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٣ أغسطس ٢٠١٠

Brand valuation — Requirements for monetary brand valuation

ملفات الوثيقة ISO 10668:2010

الإنجليزية 11 صفحات
الإصدار الحالي
30.06 OMR

مجال الوثيقة ISO 10668:2010

ISO 10668:2010 specifies requirements for procedures and methods of monetary brand value measurement.

ISO 10668:2010 specifies a framework for brand valuation, including objectives, bases of valuation, approaches to valuation, methods of valuation and sourcing of quality data and assumptions. It also specifies methods for reporting the results of such valuation.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

OS 1658:2025:2025
 
مواصفة قياسية عمانية
أكياس القمامة المستخدمة لمرة واحدة
ISO 7718-2:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Aircraft — Passenger doors interface requirements for connection of passenger boarding bridge or passenger transfer vehicle — Part 2: Upper deck doors
ISO/IEC/IEEE 32430:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Software engineering — Software non-functional size measurement
ISO 10218-1:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Robotics — Safety requirements — Part 1: Industrial robots