ISO 11367:2025

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١١ فبراير ٢٠٢٥

Service excellence — Principles and model for public service organizations

ملفات الوثيقة ISO 11367:2025

الإنجليزية 34 صفحات
الإصدار الحالي
74.28 OMR

مجال الوثيقة ISO 11367:2025

This document establishes the principles of public service excellence and gives guidance on a public service excellence model.

This document is applicable to public service organizations that deliver services and aim to provide an outstanding experience to their key stakeholders, such as the society (the citizens) they serve, and other partner organizations for the purpose of delivering excellent service.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 13909-8:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Coal and coke — Mechanical sampling — Part 8: Methods of testing for bias
ISO/IEC 16466:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — 3D printing and scanning — Assessment methods of 3D scanned data use in 3D printing
ISO 18960:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Security controls and implementation for third party payment service providers — Guidance and requirements
ISO 5684:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Adhesives — Floor covering adhesives and products for flooring installation — Assessment and classification of low volatile organic compound (VOC) products