ISO/TS 24082:2021

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٠ يونيو ٢٠٢١

Service excellence — Designing excellent service to achieve outstanding customer experiences

ملفات الوثيقة ISO/TS 24082:2021

الإنجليزية 26 صفحات
الإصدار الحالي
61.04 OMR

مجال الوثيقة ISO/TS 24082:2021

This document specifies principles and activities for designing excellent service that achieve outstanding customer experience. It applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

OS 1658:2025:2025
 
مواصفة قياسية عمانية
أكياس القمامة المستخدمة لمرة واحدة
ISO 7718-2:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Aircraft — Passenger doors interface requirements for connection of passenger boarding bridge or passenger transfer vehicle — Part 2: Upper deck doors
ISO/IEC/IEEE 32430:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Software engineering — Software non-functional size measurement
ISO 10218-1:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Robotics — Safety requirements — Part 1: Industrial robots