ISO/TS 24082:2021

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٠ يونيو ٢٠٢١

Service excellence — Designing excellent service to achieve outstanding customer experiences

ملفات الوثيقة ISO/TS 24082:2021

الإنجليزية 26 صفحات
الإصدار الحالي
63.91 OMR

مجال الوثيقة ISO/TS 24082:2021

This document specifies principles and activities for designing excellent service that achieve outstanding customer experience. It applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 16408:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Dentistry — Oral care products — Oral rinses
ISO 16383-1:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Geotechnical investigation and testing — Laboratory testing of rock — Part 1: Determination of water content
ISO 2361:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Electrodeposited nickel coatings on magnetic and non-magnetic substrates — Measurement of coating thickness — Magnetic method
ISO/TS 6226:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Health informatics — Reference architecture for syndromic surveillance systems for infectious diseases