ISO/IEC Guide 76:2020
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
٢٨ أبريل ٢٠٢٠
Development of service standards — Recommendations for addressing consumer issues
ملفات الوثيقة ISO/IEC Guide 76:2020
الإنجليزية
20 صفحات
الإصدار الحالي
61.04 OMR
مجال الوثيقة ISO/IEC Guide 76:2020
This document provides guidance on how to meet the needs of consumers in the development of service standards. This document can be used by anyone involved in the development of service standards and can be applied to any service.
This document is relevant to the full range of services, whether or not a formal contract is entered into or purchase price paid. It also has relevance for public or charitable services, e.g. education, health and care provision, where a financial transaction has not necessarily taken place.
This document relates to the provision of services and therefore does not include specific reference to management systems or professional competence requirements.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
OS 1658:2025:2025
مواصفة قياسية عمانية
أكياس القمامة المستخدمة لمرة واحدة

ISO 7718-2:2025
مواصفة قياسية دولية
Aircraft — Passenger doors interface requirements for connection of passenger boarding bridge or passenger transfer vehicle — Part 2: Upper deck doors

ISO/IEC/IEEE 32430:2025
مواصفة قياسية دولية
Software engineering — Software non-functional size measurement



ISO 10218-1:2025
مواصفة قياسية دولية
Robotics — Safety requirements — Part 1: Industrial robots
