ISO/IEC Guide 76:2020

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ٢٨ أبريل ٢٠٢٠

Development of service standards — Recommendations for addressing consumer issues

ملفات الوثيقة ISO/IEC Guide 76:2020

الإنجليزية 20 صفحات
الإصدار الحالي
63.91 OMR

مجال الوثيقة ISO/IEC Guide 76:2020

This document provides guidance on how to meet the needs of consumers in the development of service standards. This document can be used by anyone involved in the development of service standards and can be applied to any service.

This document is relevant to the full range of services, whether or not a formal contract is entered into or purchase price paid. It also has relevance for public or charitable services, e.g. education, health and care provision, where a financial transaction has not necessarily taken place.

This document relates to the provision of services and therefore does not include specific reference to management systems or professional competence requirements.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 16408:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Dentistry — Oral care products — Oral rinses
ISO 16383-1:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Geotechnical investigation and testing — Laboratory testing of rock — Part 1: Determination of water content
ISO 2361:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Electrodeposited nickel coatings on magnetic and non-magnetic substrates — Measurement of coating thickness — Magnetic method
ISO/TS 6226:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Health informatics — Reference architecture for syndromic surveillance systems for infectious diseases