ISO 18295-1:2017

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ٠٦ يوليو ٢٠١٧

Customer contact centres — Part 1: Requirements for customer contact centres

ملفات الوثيقة ISO 18295-1:2017

الإنجليزية 16 صفحات
الإصدار الحالي
46.71 OMR

مجال الوثيقة ISO 18295-1:2017

ISO 18295-1:2017 specifies service requirements for customer contact centres (CCC). It specifies a framework for any CCC that aims to assist in providing clients and customers with services that continuously and proactively meet or exceed their needs.

ISO 18295-1:2017 is applicable to both in-house (captive) and outsourced (third party operator) CCCs of all sizes, across all sectors and all interaction channels, including inbound and outbound. It specifies performance metrics (KPIs) as and where required.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 625:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Coal and coke — Determination of carbon and hydrogen — Liebig method
ISO/IEC 21000-3:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Multimedia framework (MPEG-21) — Part 3: Digital Item Identification
ISO 7207-2:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Implants for surgery — Components for partial and total knee joint prostheses — Part 2: Articulating surfaces made of metal, ceramic and plastics materials
ISO 21347:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Space systems — Fracture and damage control